čtvrtek 15. června 2023

...červen s sebou

 nese, mimo letních dnů a teplot, i konec školního roku. Pro naši Simonku to znamená konec školkového života....ještě 14 dní a budou prázdniny.

Včera  měla "koncert" flétnistů, jak řekla dcera, hudebník z ní asi nebude, ale flétně se nebránila.




💙💚

A hned po tomto rozloučení s flétnou ve školce cupkaly moje holčičky na street dance do Domu dětí a mládeže vedle Rozária. Já tam dojela taky na poslední taneční předvádění venku na trávníku. Kdyby to bylo na sále, tak bych tam nejela...Protože minule jsem si to moc neužila. V patře a nabitém sále, při dupotu tančících jsem měla pocit, že se brzy propadneme a to nebylo ni moc pro mne....Já vím....Ale stejně si myslím, že byly vyděšené i pořadatelky/trenérky, takové množství lidí nečekaly... Včera nás byl taky plný "dvůr". Od našich nejmenších po ty největší...Bylo to moc pěkné.....Hlučné a veselé. A jasně bylo vidět to zapálení, hlavně tedy u těch starších, u těch staších a že je to doopravdy baví, proto to dělají.
💖💗



Nakonec tancovali všechny "barvy" našich dětí, bylo to dojemné. Kdybych měla slzy, určitě by mi nějaká stekla....



Ani s tímto tancem nebude pokračovat, nenadchlo jí to tolik, ale absolvovala s klidem a obstojnou chutí. Takže v novém školním roce jen zpívání a že by fotbal ???? Hihihi. Chce dělat to, co Ondra......

💛💜

Tento víkend se u nás mladí nezastaví, v Olomouci proběhne/doslova půlmaraton a oni jsou v oblasti "uzavření". Tak hned v pátek pojedou na chatu a vrátí se až v neděli v podvečer. Takový je plán.
Já sama si musím něco naplánovat, abych jen neseděla doma s panem Há, hihihi. Hodinka nebo dvě venku mi dělají dobře. Určitě na těle, ale hlavně na mé duši.😀😁
A navíc se prý chystají přijít tropické teploty, tak si musím ten venek užít.

Klidný čtvrtek všem.
Ale i pátek, sobotu, neděli, pondělí...však všichni víme.....
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...