středa 14. června 2023

...tak trochu

 kulturní den. Byl včera. 

Jako skoro každé úterý jsem vyzvedla Simonku ve školce a odvedla jí na zpěv. Tentokrát koncert pro rodiče a spol. na sále v budově hudební školy.

https://www.campanella.cz




Mne samozřejmě zaujal strop.....


Byla to taková scénická úprava pohádky o Budulínkovi, děti toho moc nenazpívaly, ale bylo to pěkné.

💖💗

Začal mne zlobit tablet, mám ho sice jen dva roky, jenže ho používám i jako čtečku a že já tedy čtu fest....Tak jsem si koupila novou čtečku Kindl, dostala jméno Gerda...

Tj. několik kreslených knih o velrybce Gerdě...a já si vybrala čtečku už s obalem/taky má dětskou "pojistku", která lze zapnout, aby děti nečetli něco, co není pro ně ???/.



 To nevyužiju/pojistku, že, ale pomalu se s ním seznamuji, protože návod v angličtině, na internetu zpoplatněn stovkou ??? Takže moje chabá angličtina a překladač...Když si umím přeložit návod na pletení, tak co pár instrukcí, že.
A až přijde dcera/zeť, dokonzultuju.




Takže hodlám čtečku z tabletu oddinstalovat, knihy přetáhnout do pc a uložit do mé knihovny eknih. A snad si tablet/baterie odpočine a přestane se často vypínat....Když ne, bude třeba nové techniky. Měla bych to říct před ním nahlas, aby se zalekl "starého železa" a pochlapil se, hihihi.

A, bohužel, ještě něco smutného. Volala a psala mi sestra z Tisé, že umřel náš/jejich milovaný psík Taník...Odpočívej v pokoji, hochu.....




Měl rád velkou společnost, vždycky děsně štěkal a pobíhal, když jsme se balili a chystali jít pryč. Kdokoliv z rodiny.....
A mě měl taky rád, věděl, že mi občas něco upadne "od huby".....


Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...