pátek 9. června 2023

...jen pár slov,

 ano, žijeme. Tento týden jen taktak. Tyhle změny tlaku nesvědčí panu Há a mně vlastně taky. Před chvilkou konečně trochu zapršelo. Zase se to honí okolo olomouckého "bermudského" nepršícího trojúhelníku....Nebyla to jen přeháňka šup šup, ještě prší. Mám obavu, že dneska jel Ondra se školou na výlet na Velký Kosíř....

Já uklidila,, pan Há před chvilkou vstal. Takže kávička....

Mám nasolený baklažán, koukala jsem na recepty. A všude mne překvapuje, jak se nastrouhaná zelenina vymačkává na cedníku...Myslím si, že ta "voda" taky obsahuje zdravé látky...No nic. Já jí všude nechávám, okurka, cuketa, i ten baklažán. Koupila jsem na Rohlik.cz dva nádherné skoro kulaté. Budu je nasucho grilovat na pánvi s kořením A k tomu lososa. Pan Há má omáčku vepřové na houbách a těstoviny. Já dietku, hihihi.

Tady je to jedno "mačkací" video, no, recept nic moc....


A ještě jedno s "oživováním" orchidejí. Uršule začaly obě dvě vysychat, poslala jsem jí video o česnekovém oplachu a zalévání a hle, už se jí zase zlepšily.... Tady zase ze skoro uschlého vypěstovat nové...


Jdu vařit....

Klidný pátek všem.
💖💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...