sobota 10. června 2023

...sobota

 vždycky pro mne byla tím pravým odpočinkovým dnem. Neděle se svým podvečerem a chystáním na pondělí do práce a školy už taková není/nebyla.

Včera byl bláznivý den. Tady v Olomouci jsem napočítala čtyři bouřky a jednu průtrž mračen, při které dcera se zetěm vyzvedávali Simonku ve školce. Když déšť, tak pořádný. Celé odpoledne se honily mraky, vzduch byl prosycený vodou a mně se dobře dýchalo....


Teď leje v Přerově....





Dneska je taky pod mrakem, maličko chladněji, ale příjemně. Mladí jedou s přáteli na výlet vlakem....



Prostě taková malá cesta do Sudet.....

Doufám, že moc nezmoknou.


💖

Pan Há ještě leží, je to velký spáč, na rozdíl ode mne.

Já už stačila prohlédnout poštu, oblíbené blogy i videa na YT.

Tady jedno s přípravou palačinek jinak ??? Podle mne spíš americké lívance, ale hezky se na to kouká.


A ještě jedno, čínské. Ty dva mladé já sleduju od té doby, co druhá dcerka byla batole. A tak jsem s nimi absolvovala i jejich třetí těhotenství, narození kloučka a koukejme, jak už je veliký. Narodil se v lednu před dvěma lety a jak je šikovný. Pomáhá už minimálně rok na zahradě, kope, hrabe, prostě "veliký" pomocník mámy a babičky. A v tomto posledním videu ukazují, jak krásně už ve dvou a půl letech mluví. A nechce vodní špenát k obědu, radši si dá malé čili papričky....
Ten "špenát" je pro mne zase nová zelenina, i když už se najde i u nás. Tak ještě alespoň jeden recept.



Dneska chci douklidit, pokojík a ložnici. Vyluxovat a utřít prach. Jinak už to nedělám, Už to celé nezvládám v jeden den. No, nezvládám. Zvládla bych, ale byla bych vzteklá a utahaná, takhle je to pro mne jednodušší...
 Vařit, dusit, budu mořské ryby a k tomu celerové hranolky. A okurkový salát.
 Polévky vařím jen kvůli dětem. Ty přijdou zítra. Polévka je grunt, kdo jí nejí, ten je špunt...A k tomu já mám blízko, nebýt špunt, hihihi.
Už se na oběd těším. Panu Há ještě i pár brambor....

Pan Há vstává, jdeme kafíčkovat.

Klidnou sobotu všem.
💖💗💙💚💛💜








1 komentář:

  1. jsem moc rada,kdyz uvidim vas prispevek, hned mam lepsi naladu,u nas nespadla ani kapka vody, jahody uz jsou ruzove,tesim se na ne mam je moc rada,simonka je na te fotce jak modelka,moc ji to slusi, dnes jsem ani neuklizela ani nevarila,prijela mi kamaradka, tak jsme vyjely na obed,pan B i v duchodu stale pracuje,dela lidem zahrady,a to i dnes a taky byl na obede nekde,taky jsem byla technicke kontrole, dopadlo to ok a to je dnes vsechno,zdravim do olomouce a tesim se na vas novy prispevek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...