pondělí 12. června 2023

...jahody, kam se podívám....

...psala mi dcera na pc....

Toto jsou zbytky do lednice na mlsání....miska a talíř.



Já ráno vstala, umyla a odšťopkovala jahody, umyla skleničky a víčka a šla na nákup.

No, nákup. Měla jsem v Alza boxu včera večer objednaný Kindl pro mne a nákup pár věcí byl jen otázkou....mám nebo nemám ? 

Doma jsem uvařila džem a uklidila po práci. Každá sklenička je jiná, já totiž nic neschraňuji, jen pár na takové to "malé" džemování. A myslím si, že letos mám splněno.


Po obědě jsem si dala ještě za úkol vyprat dvě pračky prádla, u praní piju kávu a prohlížím blogy a videa. Hrnek od Kitty. Od ní mam ještě dva jiné a misku z Izraele.


💋

Hamimommy  taky nakládala třešně s cukrem na syrup ??? Oni/Korea to dlouho nechávají, až se cukr rozpustí a vytáhne šťávu z celého ovoce. Ty třešně by mne zajímaly, co to je, skoro nemají šťopku a asi i pecku ??? Trhali to ve videu na dvorku. A taky má skleničkový mišmaš jako já.


Venku je slunce, ale strašně fouká.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜






 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...