úterý 20. června 2023

...dny běží jako

 maratonec ve finiši....

V sobotu nám tady začala sezóna balónů, tedy zatím jen ten jeden.



Přes celý víkend vysoké teploty, střídající se s bouřkami. Mladí na chatě, v lese a i na slunci. Měli návštěvu přátel.

Já večer konečně dospotřebovala křepelčí vejce od dcery. Moje večeře.....


.....nejen tedy moje.....

Pondělí uteklo jako voda a dnešní den, opět s horkým vzduchem a dusnem...ve stínu v ložnici je za oknem/východ 30,1 stupně.

Dopoledne Rohlik.cz, hlavně zelenina a pečivo. Po obědě mi přišel balíček od Vlněných sester. Chci zkusit KAL překvapivé ponožky s https://www.ravelry.com/patterns/library/contrast-blast-socks-surprise-sock-along. Návod už mám koupený.
On/SW sice z drahých přízí z jejich firmy https://www.stephenandpenelope.com/pages/westknits-surprise-sock-along. Ale já se znám, tak jsem zvolila zlatou střední cestu, pěkné Lang Jawoll Silk, ne že by byly za hubičku, hihihi.




Začátek 6.7., jsem připravená. A k tomu nové jehlice KnitPro zing velikost 2,5, temně červené. Né, že bych neměla ponožkovky v této velikosti, ale tyhle barevné v této velikosti, s kovovými konci, ještě ne....A červené, hihihi. Už mám všechny od 2,5 do 3,75 ??? Po čtvrtkách mm.

No a to je asi v tomhle horku všechno.

Ještě jeden květ na stolku, který jsem si koupila "za odměnu" minulý týden při jedné krizičce/pan Há....


Tak jo, jdu si číst.

Klidný zbytek dne všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...