středa 21. června 2023

......honí se tu

 okolo mračna, fouká silný vítr, ale ještě nespadla ani kapka. Kromě těch pár ráno, když jsem byla mimo dům...

Dopoledne jsem totiž jela na otočku za dcerou do práce, měla pro mne nějaká objednaná trička a kuře z farmy. Bylo podmračeno, ale teplo a dusno, jako by ani nebylo jen 9 dopoledne. Přes den bylo slunce, ale všechno bylo spíš jako předzvěst změny počasí. V TV teď ukazovali bouřky v Čechách, tady v Olomouci jen vichr a uvidíme, jestli něco spadne. Byla bych ráda. Jednak by se pročistil vzduch a pak by se taky zalily trávníky, protože dneska okolo nás sekali trávu. Je pravda, že byla vysoká, mně asi ke kolenům. I vyšší.

Něco z dola, z cesty od tramvaje....





Něco shora.....




Takže dneska jen nějaké drobné domácí práce, čtení a pospávání....Musela jsem poprvé zapnout ventilátor.

Tak a něco pro oko i ducha.

Něco o kurkumě.
Obrazem, od vykopání po vaření, sušení a mlsání....Video začíná nadpisem Koření čtyř ročních období, kurkuma. Tak nevím, jestli budou i jíná takhle cílená témata...


A ještě jedno krátké video o slavnosti dračích lodí, jaké jídlo se vaří a jak se slaví....


Tak, vichr se zklidnil a voda vypadla na Přerově a okolí....

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...