pondělí 30. ledna 2023

...dneska jen

letem světem....

Na blogu  u evulekotule nové příspěvky....https://www.svetuvstric.cz/blog/vlet-vlakem-do-hiroimy ....

Nové povídání s Vlněnými sestrami.....


💖

Minulý týden byly nemocné děti, takže jsem i já byla "slabá". Nic moc mě netěšilo.

Kvete mi jeden ze tří "vánočních" kaktusů. Moje maminka měla "velikonoční", protože jí kvetl v ten čas. A já mám jaký, když koncem ledna ? Narozeninový, budu mít za pár dní ?? Hihihi.



A tak jsem minulý týden hodně četla a pletla....
U povídání s VS jsem dopletla tělo a nahodila první rukáv.




Dokoupila jsem jen několik klubíček vlny, kterou jsem měla doma v syslírně, ještě jí mají, asi oblíbená barva i složení. Jen cena jiná /..../.
Rukávy nebudu dělat baculaté jako u originálu, udělám klasické.

Dneska jsou všichni tam, kde mají být...slova dcery. Tak i já vyzvedávám vnučku ve školce a vezu jí k nim domů.

Jdu vařit.

Klidný den všem.
💖💗💙💚💛💜










1 komentář:

  1. cekala jsem prispevek,konecne, mam radost,ze je vse v poradku,svetrik je nadherny,kaktus je taky nadherny,mne kvetou dve orchideje a nejvic se raduji z noveho prezidenta, tesim se na novy prispevek.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...