neděle 8. ledna 2023

...nad nulou,

 mlha v dáli a pocitově nepříjemně. Vím jen z balkonu, dál jsem nebyla, hihihi.



Hnědá, kam se podíváš.

Pro oživení radosti v bytě jsem si koupila nejen rozmarínu a tymián v květináči, ale i květinku známou kdysi už od mého tatínka marantu. On míval jinak žíhanou, ale tahle se mi taky líbí.


To světlo po ránu....

Jinak nic moc dneska nedělám, čtu si, pletu, koukám s panem Há na sport v TV a odpoledne mají přijít mladí s dětmi.

šátek Boneyard


Taky jsem začala ponožky pro Simonku, našla jsem v syslírně jedno 50 g klubíčko KaffeFasset, už jsem kdysi někomu ponožky pletla... Ale musela jsem to odložit, neviděla jsem na ta očka, padala mi z jehlice...


A ještě sem hodím jednu fotku od dcery, k večeři dělala bramborové placičky. Všichni je milujou...A k tomu čerstvou zeleninu, kimči i danmuji. Jestli se nepletu.


Já taky budu nakládat kimči, už mi došlo i to od dcery, mám nakoupeny všechny ingrediece.
 Jo a ten ubrus na fotce jsem taky kdysi někdy šila. Tenkrát jsem si všechno tak nefotila, což mě dneska mrzí....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜










Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...