neděle 15. ledna 2023

...ted odpoledne

jsem pěkně rozečtená....hihihi....

Čtu si další zápisky Evy Kočí/Evulekotule o jejich další zastávce na cestě okolo světa. A jedna z nejnovějších je https://www.svetuvstric.cz...procházky a nákupy na Šibuji v Tokiu.

Inspirovala jsem se u ní/ Evulekotule a koupila si knížku Probudím se na Šibuji , už jsem tu o ní psala. A tady u nich na blogu jsou autentické fotografie a i jejich focení se se psem Hačiko.

Tak jsem si k dobrému pocitu po přečtení knížky dodala ještě i oční vjemy....Děkuji za ně.


Pan Há kouká na snooker, já si ještě dočtu poslední příspěvek  u Evulekotule...světu vstříc...

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. taky sleduji blog svetu vstric,aspon mohu taky cestovat a videt to, co bych jinak nikdy nevidela,nekdy je mi lito deti,ale asi to tak ma byt...krasne se jim bude vzpominat.....

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...