čtvrtek 19. ledna 2023

...dneska doma,

 změna v hlídání....Prostě všechno děláme operativně, jak život nese.

Dneska mi přišel balíček s puzzle, něco pro Simonku=děti, jedno i  pro mne. Ale zatím jsou ve skříni. Čekám ještě jeden balíček, zítra ? 

Pletu ponožky, čtu si knihy, koukáme s panem Há na tenis z Austrálie. Třeba teď, je čtvrtek 16,08 hod a v Austrálii ještě živě hraje Angličan proti Australanovi. Tam/Melbourne, je po půlnoci, pátek 2,08 hodin. Jsou o 10 hodin před námi.

V mezičase se koukám, jestli nepřibylo něco nového mezi mými vyvolenými na YT. 

A ano, konečně něco, co zase musím vyzkoušet. V korejských receptech hojně jako vložku do polévek a jídel z jednoho hrnce požívají fish cake. Nikde na našich asijských eshopech jsem to nenašla a tady u Her86m2 jsem našla recept, jak to dělá ona/byť je Vietnamka.


Hned jsem si to napsala.... a dám i sem, třeba to někoho zaujme.

Fish cake podle Her86m2

je to množství na dvě dávky, nasmaží toho kopu a nechává v lednici

800 g tilapie/pangas
70 g krevety
20g rybí omáčka
15-20 g cukru
1 lžička česnekového prášku
1 lžička pepře
Mixovat najemno, potom přidat 2 lžíce oleje.

Hmotu rozetřít na pečící papír, strany přeložit na těstíčko a svrchu pokrýt dalším papírem, dát na 60-90 minut do lednice.

Z lednice nalámat do šlehací nádoby.
 
24 g škrobu
1 lžička pr do peč
špetka kurkumy
šlehat
přidat nasekaný kopr a  lžíci usmažené cibulky
šlehat

Hustou hmotu pomocí mokré ruky z kuličky rozplacatit na mokré obrácené vařečce/naběračce, překlopit z ní do oleje a smažit....

A pak používat. jako ona třeba do rybí polévky v čase cca 8 minut na videu. Jediné, co mne udivuje, že dává do polévky nakrájený čerstvý ananas.
Hnědé nudle varmičeli/ty jsem tady taky nikde neviděla, rybí koláč, zalít polévkou a večeře je hotová.

Vypadá to na spoustu práce, ale té Korejky/asijatky pro rodinu nelitují /...../. A taky si toho udělají "do foroty" a jiný den je vaření jednodušší. To znám z jiných videí, nadělají různé saláty na týden do krabiček do lednice a mají každý den spoustu příloh...

Musím to vyzkoušet, i když po kritice chovu pangase ve Vietnamu/Asii v sádkách a ne příliš kvalitnímu masu/kovy ???  Naše děti tohle rybí maso nechtějí pro "mazlavost", možná i mdlou chuť. Takže z jiné ryby ? Ještě nevím, ale určitě to vyzkouším....

Tak a ještě hrají, čtvrtý set, chlapci toho tenisu určitě mají plné zuby....

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...