čtvrtek 5. ledna 2023

..v noci byl

 takový vítr, a z takového směru, že mi srazil vázu s jehličím, které jsem ještě dala na balkon na skříňku. Bylo mi líto to vyhodit. Tak jsem to ráno uklízela/střepy, větvičkami jsem přikryla dva květináče na venkovním parapetu...levandulový stromek a růži. počítám s tím, že zima ještě neskončila....Ale to jsem časpvě posunula.

Nejdříve....

Objednala jsem si na dnes Rohlik.cz, na první časový termín dne, 8-9 hodin, dneska mladý muž Jakub volal už ve čtvrt na 8, jestli může přijet. Nevadilo mi to, jen jsem ještě byla v noční košili...To byl fofr, zlidštit se.

No a když jsem uklidila nákup, uklidila jsem ten balkon, střepy, voda, nalítané plody jasanu před domem.... Ty bych mohla zametat už znovu, jak fouká, je jich tam už zase plno. Ale zase až zítra. A došla jsem hned s tříděným odpadem, 5 tašek, abych to vzala všechno jedním vrzem. Pan Há v 9 vstal a divil se, co už mám hotovo.

Dneska jsem flákla oběd, protože přišel měkoučký chleba, udělala jsem jen gulášovou polévku s poslední pálivou klobáskou od soukromníka....od dcery....Polévka má říz, ale je dobrá, hihihi.

Po obědě jsem trochu pospávala...ale už chvíli pletu, tak jsem si jako kulisu pustila TV. Dneska moc pěkný fillm na čt2 https://www.ceskatelevize.cz/porady/10569474288-ceske-stopy-na-brehu-bajneho-jezera-titicaca/

Myslela jsem na rodinu Kočí, která tam byla před nedávnem  https://www.svetuvstric.cz/blog/jezero-titicaca-a-ostrovy-los-uros.

Jako kdybych/já tam už byla....hihihi. Děkuji Evo, za pěkné čtení o vaší cestě a nádherné fotky. Zase jiný pohled na tento cíp světa.

💖💗💙💚💛💜

A zase jsem utrácela, večer jsem na Kosmasu objevila elektronickou Anna Cima Vzpomínky na úhoře, tak už jen začít číst. Jenže pletu, tak později večer. 


Teď už tu zase zní sjezd na lyžích...hihihi. A v noci, v 0,30 hod hrají hokejisti do 20?21? let o první místo MS s Kanadou. Uvidím, jestli vydržím...

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜





Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...