středa 4. ledna 2023

...no, jestli tohle

najednou zmrzne, máme o "legraci" postaráno. Podle monitoru je v Olomouci -1, -2 stupně, mlha a velice mokro. Balkon máme mokrý až ke vstupním dveřím, což tak často nebývá. Doufám, že to doopravdy nezmrzne, jak slibují rosničkáři v TV, že se zase ochladí....


Včera jsem vyzvedávala Simonku ve školce. Domů k nim jsme šly pěšky, podél Moravy a v mlze jsem vyfotila i Klášterní Hradiště. Tam bychom vystupovaly, kdybychom od školky jely busem. A pak přes kovový most přes řeku na sídliště. Byla to ale pěkná procházka.

Jen mi vadí, že je 3.prosince a je jen ta hněď/i zeleň okolo a mlhy a nikde ani vločka. Pro psychiku žádné plus.


A KH se objevuje....


Nechtělo se mi na trávník, rozbředlo, psí bobky, zbytky po noční veselici/rachejtlích na Silvestra.


...mostek....
Přes ten chodíme k/od autobusu u Klášterního Hradiště do/ze školky.


Tady mám věže v zákrytu, vypadá to v mlze jako stín té první.....


Začala jsem plést další šátek, je to Boneyard podle Stephena Westa. V překladu, s dovolením autora, od Vlněných sester.
Měl být původně z jiného klubka, ale to je tmavší, do fialova. A to večer špatně vidím. Tak jsem vzala tuhle veselejší "ponožkovku".
A mám tak zase čekající klubko na nějaký další nápad. Třeba v létě, když je déle světlo....


A nová kniha na čtení.
Malý dům od Kjóto Nakadžimové.
Chtěla jsem si koupit další knihu od japanoložky Anny Cima/i ???, ale ještě není elektronická. Tak jsem si koupila tuto a nejsem ani trochu zklamaná. Na Cimu si chvíli počkám...

Dneska jsem si dala jeden den odpočinku, samozřejmě mimo pravidelností v domácnosti, že.... 
Budu si číst, plést ...
Včera jsme s dcerou povídaly tak 40 minut o všem možném. Přijela domů dříve, obě děti byly po obědě doma, Ondráška jsme potkaly se Simonkou před domem. Já pak jela s nimi, oni k zubaři a já pro pár věcí do Kauflandu hned vedle. Potom, když byli hotoví, mě hodili autem domů...Takže za to, jaká je zima, můžu já. Shodly jsme se s dcerou. Obměnila jsem šatník, koupila si teplou bundu a kabát a delší bundu panu Há. A pletu už druhý šátek, takže je to moje vina, že není sníh a mráz...Příště musím s nákupy opatrněji, hihihi.

Tak jo, jdu zalít kytky, k obědu rizoto s paprikami a posledním pečeným kuřetem, ještě mám kousek nádivky....Sepsat nákup na Rohlik.cz, probudit pana Há, udělat nám dopolední kafíčko...
A vůbec...

Buzení ještě na chvíli odložím, protože...
Protože si hned teď přečtu poslední, nové, příspěvky u Evy na https://www.svetuvstric.cz/blog. Už jsou bez auta, přes Los Angeles odlétli na Havaj. Z Havaje do Japonska. Sleduji je i na Instagramu, ale příspěvky na blogu mám radši....

Klidný den a zdraví všem.
💖💗💙💚💛💜






 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...ano, dneska

 se cítím jako čarodějnice, jen že já nebudu dneska v noci lítat...Váha mě drží při zemi.....hihihi Tnhle obrázek se mi moc líbil, tak jsem ...