čtvrtek 2. února 2023

...pokus o návrat

 do mého normálního života. Několik posledních dnů mě trochu udolalo, ale dneska se cítím fajn.

U nás chladno, větrno, hory v dálce zasněžené. Plno mraků a na stromě proti balkonu hejno černých krákoravých ptáků. I taková je zima na Hané.




😀😁😃

V pondělí jsem vyzvedávala vnučku a vezla jí domů, pak jsme spolu čekaly na mámu, táta s Ondrou šli na fotbalový trénink.

V úterý jsem jí zase vyzvedávala, jely jsme spolu  do centra, na zpěv. Potom chvíli s dcerou, ale spěchala jsem domů, pan Há neměl dobrý den/zdravotně. To to střídání počasí a tlaku, to mu vždycky zamotá hlavu/doslova.

Včera jsem se vyhecovala a uklidila z gruntu koupelnu, wc a vytřela celý byt. No, však mám taky vhodné inspirace...../A už nemůžu dělat všechno v jeden den.../


Vždycky, když si pustím tahle videa, mám chuť uklízet. Skandinávské vaření, úklid a ukládání potravin. Občas mě štve, že pořád uklízí, ale od toho má ta videa, že. Je to její práce.....
💖

Snažím se uklízet ekologicky, podle https://www.uklidproklid.eu/blog/. Minulý týden jsem myla troubu, hlavně skla a zjistila, že naše trouba má ta skla čtyři, což mě překvapilo. Ale zvládla jsem to. Jen poslední zasunutí  pojistky skel na dvířkách mi zamotalo hlavu, ale po poradě s panem Há jsme to dali, hihihi.
💗

Moje sledování blogů se smrsklo na několik oblíbených, spousta pisatelek psaní omezila nebo ukončila. Takže po nejsledovanějším www.svetuvstric.cz /se kterými cestuji po světě a nejen to....inspiruju se ve vaření i čtivu..../ sleduji novinky u Vlněných sester. Naposledy o jejich workshopech v únoru. Jsou sice blíž než dříve, pro mne, ale do Brna stejně cesta "daleká"....
💙

Dlouhé roky sleduji Inku na Tvořím Tvoříš Tvoříme. Dříve hlavně ze zvědavosti, jezdívali i s vnučkami za její tchýňkou do USA, kde ona nějakou dobu žila. Takže nádherné fotky oceánu atd. atd. Teď žijí společně v novém domě v Čechách, i s tchýňkou, zase pěkné povídání o zahradě, škole/je učitelka, o životě....
💚

A když jsem u těch blogů, které mám ráda, tak tady je spousta nádherných fotek i hezkého povídání. Akorát tak pro mne, cestování i po naší zemi....Cestování s myši po ploše....
💛

A nakonec ještě na skok do Koreje....Život na korejském venkově, dva mladí lidé, domek uprostřed zahrady...Střídání ročních období, práce na zahradě, vaření klasických jídel, zvyky a milá slova o životě...


💜

Tak a to by bylo pro dnešek až dost. Ne ?
Už jsem si po luxování obýváku odpočinula/hihihi a za chvíli půjdu vařit. Z mladého býka, hovězí na houbách s rýží.

Dám si sem ještě jednu fotku od dcery, včerejší školkové lyžování a naše růžová holčička.


Klidný den všem.
A zdraví....
💖💗💙💚💛💜









Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...