neděle 15. ledna 2023

...ráno jsem vstala

 za pozvolného východu slunce...Ale od západu zataženo a momentálně nebe celé šedé a prší. A je tma.


Pocitově je tedy větší zima, než ukazuje teploměr, 2 stupně nad nulou. I v bytě je chladněji. Asi tím, že zase fouká proti balkonu, což nebývá často....
Tak jsem nabalená, teplé legíny, ponožky, dlouhé triko a stejně mě "mrazí".
Včera jsem dopletla druhé ponožky, začistila je a nahodila špičky od dalších ponožek, zbytkovek s růžovou, pro Simonku.
Zítra odpoledne hlídám po vyzvednutí Simonky u nich, tak ozkouším, jestli jsem trefila velikosti.



teď to bude obráceně, špičky a pata ze světlejší, tělo z tmavší. Uvidím, jak to vyjde, ještě mám další zbytky s růžovou.


Pan Há ještě spí, venku je hnusně, mladí jsou dneska doma. Včera byly děti s tátou na chatě, byla tam i druhá babi s dědou. A Dášenka, štěně border kolie.



Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜






2 komentáře:

  1. zdravim do olomouce,dnes u nas v8 hod byla teplota7stupnu,ale prsi,varila jsem segedin, ted půjdu pres louku k dceri na pokec,jsem spokojena s volbami ze vcerejska,doufam,ze pristi tyden to klapne,fakt moc si to preji, uz ho ani nemohu videt natoz mluvit, ponozky jsou paradni.

    OdpovědětVymazat
  2. Miluško, ponožky máš parádní, taky je ráda a hodně pletu. Měj se dobře, zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

..a je květen...

 Dva dny bylo skoro letní počasí, dneska už zase mraky, vítr a je i chladněji. Ráno bylo zvláštní světlo, tak zase pár pohledů z balkonu. Js...