středa 5. října 2022

...a už je říjen,

 dříve jsem se sem nedostala.

Ráno byla venku pěkná mlha, koneckonců ještě je....



Ale nahoře už probleskuje sluníčko, chvílemi. Prostě podzim. Babí léto už asi nebude, ale to "tereziánské" by být mohlo.....

Moje dnešní snídaně podle restartujem , dokonce jsem si od nich koupila jednu elektronickou kuchařku. Pomalu jí studuji, hihihi.


Posledních pár dní bylo hektických a moc pěkných.
Tak trochu ve znamení mladých a hub....



Zatím co byl zeť s vnoučaty na chatě se svými rodiči, my s dcerou byly v sobotu na slavnostech vína .....
Užily jsme si to.



Já a Marie Terezie, jsme si podobné, figurou tedy určitě.....


A něco folklóru....


Bylo to pěkné odpoledne. Tolik lidí se skleničkami v ruce a jiskrným pohledem už jsem dlouho neviděla.
A večer přijely děti s tátou a horou hub....Děkujeme spolutchýni i spolutchánovi....

Neděle s mladými byla pěkná, zeť opravil a vyčistil kdeco a po svačině jeli domů. A to ticho tady mi připomenulo časy v Ústí, když odjeli....naštěstí jsou teď jen kousek od nás a můžu je kdykoliv vidět.

V pondělí byla v plánu návštěva zubaře. Byla.
V úterý vyzvednout Simonku ve školce a odvézt jí na zpívání, viděly jsme se s dcerou. Jsem za tyhle chvíle moc vděčná.....
Dneska domácnost a vaření, mám ještě poslední "živé" houby....
Zítra zase Simonka a její tanečky, v pátek sraz toxiholek/ nás dvou nových olomoučanek, u Uršuly. 
A bude zase konec týdne....

Ach jo.
Hihihi.

Klidný střed týdne všem.
Znáte to, ...středa, je ho tam třeba......
💖💗💙💚💛💜












Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...