pátek 30. září 2022

...babí léto

 už bylo asi tak dva dny minulý týden. Alespoň u nás. Venku je chladno pod 10 stupňů, což bývá i někdy v pěkných dnech zimy, hihihi.

Ten jeden den volna uprostřed týdne mi docela naboural hlavu. Byli tu naši mladí, dokonce tu dcera i spala, takže pocit neděle byl skutečný, hihihi.

Dosušila jsem jim houby v sušičce, ano, vím, že velká spotřeba elektřiny, ale je to jednou za rok a v bytech je zatím docela chladno, a slunce nikde. Jak jsem vyndala sušičku z nejhořejší skříňky, tak jsem to tam všechno přebrala a uklidila. Od stěhování razím myšlenku, že co jsem neměla v ruce rok/půl roku, to nepotřebuju. A to znamená pryč s tím....

Uklidila jsem si i v šuplíku, který mám vyhrazený na koření a na věci na pečení. Prohledla množství a kvalitu, něco vyhodila, dala kořenky do myčky a už jsem zase něco přesypala a i doplnila v seznamu k nákupu čerstvého. Jeden čas jsem nechávala v originálním balení, ale to bylo nepřehledné. Takže přesypávám s ústřížkem o délce použití. V originálních baleních mám jen koření a směsi od Sonnentoru, protože se mi líbí. Krabičky s otvorem....

Pro dnešek dost úklidu, peru barevné prádlo, zkusím ho dát vyfoukat na balkon. A vařit budu houbovou omáčku ze zbytku čerstvých hub a vyjímečně s rýží. Knedlíky se mi nechce dělat.

Teď už jen několik maličkostí, které mne zaujaly ve virtuálním světě....

Hračička z Tchajwanu dělala rychlý dort  s jogurtem a borůvkami. Ten mě zaujal. A to, jak jen ona dokáže piplavě srovnat borůvky do řad....Je to jen kratičké video, nový hit na YT.

💚

A ještě něco málo "přátelských ekologických typů pro život" u "her 86m2".
Od výroby letadla z kartonových krabic pro dceru přes používání elektrokol na výlety do přírody, o opravách starého nábytku na nové kousky v bytě/domě, od přípravy kosmetických produktů, mýdel až k ekologickému pěstování vlastní zeleniny a květin atd.atd. Včetně kompostování atd.

💜

A nakonec povídání Krampolínky o přízích a nápadech...A z předvedených přízí i návod na kulicha krok za krokem.


💙

A ještě jsem u https://www.mankaipaper.cz narazila na informaci o 3.10.2022, kdy spouští prodej vánočního zboží/i na e shopu. Její skřítci na samolepkách jsou nádherní, na přelepování vánočních dárků, přáníček atd. atd. Myinu sleduji už několik let. A ty její pohlednice......
💛

A dost, jdu vařit.

Klidný den všem.
💕💗💙💚💛💜











Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...