středa 19. října 2022

...mlhavo a skoro mrazivo,

 už druhý týden vnučka vyžaduje na cestu do školky rukavičky, hihihi. Ne tedy každý den.

Ráno byla mlha nad loukami a poli, pak slunečno, ale už je tu skutečný podzim, listí kvapem opadává a asi končí i tereziánské léto...



později.....




Na balkoně mi krásně kvete chryzantéma od mladých.


A já pokračuji v pletení ponožek pro vnoučka...


Někdy sem dávám začátky pletení a pak se mi stává, že výsledek nevyfotím a rozdám, co nadělám. Začala jsem plést svetr/prokrastinaci z ledna, ale zase jsem to musela odložit, protože mne při pletení a střídání barev začaly zase bolet ruce/zápěstí...A to je nanic. Možná bude svetr jako moje dědictví a bude ho, jednou, nosit vnučka, hihihi.
Ale nevzdávám to, jsem skoro v podpaží, budu nahazovat rukávy.....


A co ještě jsem ve virtuálním světě objevila ? Nová videa u mnou sledovaných.

Cizí ovoce, liána, lze pěstovat i u nás, vysušuje zdivo ???? a je to sladké... Recepty více ši méně vhodné i pro naše klimatické podmínky...Dokonce jsem někde jinde četla, že i ty šlupky jsou dobré, třeba plněné jako papriky. Ona je přidala nakrájené na proužky do polévky/vepřové maso, pokud si vybavuju....



💙💚

A ještě u "divoké dívky" sběr a upotřebení kaštanovníku jedlého/čínského, zase sběr, loupání, zavařování, recepty ze syrových i vařených jader. I psovi chutnalo....
Taky roste u nás.


💛💜

Tak zase někdy.....
A děkuji vám za návštěvy u mne.....

Klidný večer všem.
💖💗💙💚💛💜



















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...