sobota 22. října 2022

...než opadá listí

 budou moje úvodní fotky dost monotématické, hihihi.😁


Tenhle pohled miluju.....



Ve čtvrtek jsem vyzvedávala Simonku ve školce a vedla jí na tanečky. Na půli cesty jsme se sešly s dcerou. Původně jsme všechny tři chtěly projít nově otevřenou olomouckou náplavku spolu, ale stačily jsme to projít my dvě se Simonkou. Ale bylo tam dost chladno. Je to obrácené na východ a v tu dobu už tam byl stín. A prázdno, na protější straně se ještě pracuje. A taky kus ulice nad ní/náplavkou, ještě není dodělaná. Psali do listopadu. Je kamenná od jednoho nového mostu ke druhému novému..... A na straně od naší školky to navazuje na procházkovou/ i cyklistickou stezku po břehu Moravy. Na druhou stranu taky podél Moravy okolo Klášterního Hradiska...a Lazců. Tam bydlí mladí.



Potkaly jsme se, zastavily na kávě/jak řekla dcera, podpořily jsme penězi skomírající malé podnikatele...souhlasím s ní....Snad početné studentstvo dělá to samé.
Odvedly jsme vnučku na tanec, pak jsme povídaly s dcerou, šla se mnou na tramval a pomalu byl čas na vyzvednutí vnučky.....Povídáme, povídáme a čas příjemně utíká. A já jela domů...

Tady malilinkatý posun v ponožce, dneska TO mám v plánu.


A kousek KALu s Vlněnými sestrami a Teti Lutsak.
Před chvílí jsem si od ní na Ravelry koupila mnou očekávaný návod na šál/šálu. A zjistila jsem, že má/ jen na ní ? tento víkend 15% slevu. Příjemné. 
Jo a taky se nám vdala, mimochodem, naznačila na Instagramu.💞


A ještě něco málo k jejím návodům. V elektronické podobě jsou na některých místech odkazy na její krátká videa, kde ukazuje, jak se některá oka pletou, přidávají, ubírají...atpod. V tištěné verzi jsou tedy jen připomínkou, kde to hledat.

Dneska vařím podle jednoho korejského receptu, dcera mi přivezla houby/hlívu, tak to musím pomalu rozvrhnout do jídla. Bohužel šitaké neměli, to mě mrzí, mám jejich vůni ráda. V receptu jsou jiné houbičky, ale tentokrát jsem je na Rohlik.cz neobjednávala. Musím vzít, co je doma, že.  Tak trochu jako nejmenovaný kuchař na Nově/Babica......


A uělám taky rýži i nudle. Od každého trochu....Video se přehraje po kliku na přehrát na YT....
😀😁😃

Tak snad už ruce dovolí proplést odpoledne. Asi na mne působí přechod do podzimu/zimy a jsem už taky stará...A mám odpleteno, hihihi.
Dcera má dneska/zítra? kimči den. Sejdou se s přáteli a budou nakládat....
💕
Dostanu asi taky trochu, já včera naložila malé ředkve z láhve ve slaném nálevu, nevím, kde je dcera koupila. A já je slila a udělala korejský nálev/hohoho...jaký je nahoře v tom receptu.

Končím, končím, jdu vařit kávičku, pan Há vstává.

Hezký podzimní víkend všem.
💖💗💙💚💛💜








Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...