pondělí 10. října 2022

...dneska v poledne

 zase pan zubař, takže vše přizpůsobeno mému předpolednímu odchodu z domu/bytu.... Cestou zpátky se zastavím v Zásilkovně, mám tam od pátku balíček.

Včera se odpoledne zastavili mladí s houbami, dali jsme si spolu večeři a jeli domů. Ještě předtím jsme s dcerou naplnily sušičku. Dneska suché...


O víkendu jsem k normálnímu úklidu přidala i vyprázdnění balkonu od křesílek a stolku. Nechce se mi to nosit do sklepa a dávat do ochranných pytlů proti prachu. Tak jsem nás v bytě okradla o trochu volného místa. V ložnici do rohu  místo koše s mými patchworkovými dekami/kdo mne nezná, tak mé výroby. Celkem jsem jich našila cca 30 a rozdala. Poslední vloni Marušce. Letos nebyla inspirace...a čas a chuť.
Koš dostal zase/jako i minulou zimu, provizorní místo vedle skříně za dveřmi... Rotoped zůstává v činnosti, jednou až dvakrát denně jezdí pan Há.




Druhé křeslo a stoleček jsem dala do pokojíku.



V poslední době si v pokojíku Simonka/i Ondra hrají tak, že vytáhnou druhou válendu zpod této, nanesou si deky a polštáře z celého bytu a tak jim to křeslo asi vadit nebude.....

Vlevo u stolku můj šicí koutek s policemi a krabicemi na pomůcky na šití atd... Pletení mám ve velkém šuplíku v pokoji a v krabicích na skříni v ložnici, hihihi.
Na druhé straně nad postelí/dvojválendou, jsou na polici sedící panenky po dceři. Zeť tam nechtěl knihy, aby to na děti náhodou v noci nespadlo.... A v křesle sedí Vojtíšek taky po dceři.... Nástěnka na stěně je provizorní, dělí se na ní malůvky dětí s kartičkami od Vlněných sester.

Jdu.

Klidný den všem.
A zdraví.
💖💗💙💚💛💜






2 komentáře:

  1. Jste opravdu moc šikovna, tolik věcí našlo své místo!!!.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, ale díky zmenšení prostoru, hihihi. Děkuji za návštěvu u mne, hezký den a zdraví všem....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...