neděle 23. října 2022

...když jsem ráno vstávala,

 byla venku mlha jako mlíko.....Teď už se zvedá, ale nic moc počasí, zatím.

Děti jsou se zetěm na chatě, kde je i druhá babi s dědou. Dcera se věnuje bytu, úklidu atd., znáte to. 

Ze včerejší "kimči" párty mi poslala tři fotky.

...zelí naložené v soli, potom umyté.....

...příprava ostatní zeleniny a ingrediencí.....

...kimči hotové.....




Před chvilkou mi psala, že už kimči "voní" a co má všechno dneska v plánu. Mimo jiné i bramborové housky podle mama.ctyr.loupezniku.....Možná udělám taky, když zůstanou nějaké brambory od oběda....

Slyším slyším, že pan Há pomalu vstává.
Tak ještě rychle něco z virtuálního světa.

Kominka Solo Life měl návštěvu, maminku s její kamarádkou. Takový pěkný japonský videjka s mužem, co žije sám, sám si vaří, sám si pere, uklízí, jezdí po výletech.... Ještě před rokem měl milionovou návštěvnost, teď už je to slabší, chápu, novost nápadů a témat asi dost vyčerpal a lidi chtějí změnu. Ale on zůstává svůj a já se ráda na jeho výlety po Japonsku a přípravy jídel podívám. Mám ráda samostatné muže.


V tomto videu mne zaujalo, jak obě ženy sbíraly na pláži barevné kamínky, sklo ??? A potom společně vyrobili hodiny na zeď, místo číslic právě ty kamínky. Musím si o tom něco na internetu nastudovat.

Bohužel žádný zázrak, ale lidská práce, tedy nepořádek....O ostatní se postará moře.



Pan Há už sedí za mnou a studuje TV program, sporty....Půjdu uvařit kávičku a chvíli bych měla zkusit plést.

Klidnou neděli všem.
💖💗💙💚💛💜






1 komentář:

  1. Krásné příspěvky máte,ale hláška, že pan H pomalu vstává, mě vždycky rozesměje.A moc by mi to chybělo.




    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...