úterý 25. října 2022

...ach jo,

 další mlhavé ráno. Tedy dneska byla mlha zvlášť hustá, nebyla vidět ani špička knihovny....

Já to mám dneska jednoduché, dopoledne plést, jedna ponožka hotová, druhá načatá, já nemůžu pochopit, že jsem ještě nedávno dokázala naplést na vánoční dárky 12 párů ponožek jako nic....

Taky čtu, no, budu si to muset nechat až na večer.



Takže tak.

V podvečer jdu s dcerou na koncert vnučky v divadle.
Je to vždycky tak milé, od nejmladších po nejstarší sbory. Minule jsem nebyla, pan Há se necítil dobře....Ale zase ten koncert vysílala TV Noe, takže jsem o nic nepřišla. Jen o tu atmosféru divadla...NOjo no.

Jdu zkontrolovat pana Há/ještě spí, to dělá to přítmí mraků a mlhy....Asi.

Klidný den všem.
A zdraví....
💖💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...