úterý 11. října 2022

...včerejšek byl den

 střídavého počasí i nálad.

Cestou od zubaře jsem se zastavila v Zásilkovně pro balíček. Byl od https://www.econea.cz, kde, mimo spousty eko....zboží, prodávají i Bachovky... Já se zhlédla v pastilkách "originální krizová esence", které se mohou i během dne jen tak pocucat...Jedno balení mám jako dárek/částečně vtipný, částečně doufám, že otupí nervy mého oblíbeného človíčka....a jedno pro sebe. Zkusím na pocity blížící se ataky panického záchvatu...Je to přírodní, tak uvidím.

💙

Dneska jsem si při čtení zpráv na netu přečetla i článek o mém/našem oblíbeném hráči snookeru...Ano, dívali jsme se s panem Há na finále/ i to před tím finálem, už jsem o tom psala. Článek čerpá z jeho autobiografické knihy, kterou mám taky někde v knihovně. Ale momentálně se mi jí nechce hledat, protože jsem nedávno knihovnu přerovnávala a je až někde vysooookoooo...
💕

Dneska dopoledne doma, vaření, trocha pletení a odpoledne jdu vyzvednout Simonku do školky. Odvedu jí na zpívání a pojedu domů. Vyzvedne jí zeť s Ondrou, dcera jde po třídních schůzkách nebo co.....

A ještě něco nového ve virtuálním světě.

Maangchi ve svém posledním videu ukazuje přípravu společného jídla na stole...Něco ingrediencí z Koreje. V USA proběhne akce 50ti balíčků právě pro přípravu tohoto jídla. A takových akcí chystá víc...
Mělo by se nám to líbit všem, protože....ani lžíci nazmar. Když se vyjí maxipánev a zbyde v ní jen šťáva/omáčka a zbytky nudlí a zeleniny, přidá do ní misku vařené rýže, zamíchá a prohřeje a to se dojí...ke spokojenosti hospodyně i peněženky.

Ingredience jsou i u nás k sehnání, na všech asijských eshopech najdete kolonku Korea....
Navíc ta exotika jídla z "jedné mísy" pro celou rodinu, to se mi na tom líbí asi nejvíc....

💚

A další vybalování nákupu z Ikea...Všechno se mi líbí, až na ty umělé kytky v květníku, ale každý podle svého vkusu. I já mám tři květináče, po předchozim majiteli, mám je v koupelně a na WC....Je faktem, že to tam oživí, když tam není okno pro živé, beru tedy zpět svou předchozí poznámku, sorry....hihihi.

Mimo nákupy a jejich vybalování je tu i praktická ukázka jejich využití včetně třeba nakládané zeleniny, džemu z mandarínek, pěkně vypadajíci sendvič pro děti....A odkapávací síto nad dřez je známo i u nás/zůstalo ve špajzu v Ústí....a drtič na česnek mám přesně stejný, hihihi.
Tak koukněte. Takový obyčejný život hospodyňky v řadovém domku/novém v Koreji. Ještě pořád má co dokupovat a dozařizovat ve své nové kuchyni.

💛

Tak a to pro dnešek stačí.

Klidný slunečný den všem.
💖💗💙💚💛💜















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...