pondělí 24. října 2022

..obvyklá doba

 velkých úklidů se blíží. I když nevím, jestli to tak mají mladší generace, hihihi.My kdysi uklízely furt. A pak o tom mluvily u kafe...

Mě trápí bílá stezka od vody v koupelně pod umývadlem, snažím se jí dva roky vydrbat, ale nedaří se mi to, vždycky po čase je zpět. I když si myslím, že nám umývadlo neteče. Je tady v Olomouci hodně tvrdá voda. Takže tím trpí i stroje, které pracují s vodou. Myčka, pračka, konvice. Konvici čistím vařením vody s kyselinou citronovou, kapsličkový kávovar taky. Občas projedu i myčku a pračku, ale chtěla jsem něco jiného, ozkoušeného, včetně těch přípravků, aby to bylo pohromadě. A na Instagramu jsem narazila na uklidproklid. Jednak je mi Kateřina svými projevy sympatická a taky mne nalákala cena Komplet balíčku. Jen byl těžký při převzetí od doručovatele České pošty...Ale, co bych nechtěla, že.

Nafoceno, přečteno. Zkusím TO.





Snad neprozradím tajemství, když sem dám tenhle nápad, jak pomocí Paralenu vyčistit žehličku. To jsem nikdy neslyšela, i když se třeba do pekárny přidával acylpirin kvůli kynutí, já tedy dávám lžíci octa.
To jsou takové ty lidské vychytávky. Jak jsem kdesi psala, že korejky slívají vodu z promývání rýže před vařením a pak s ní čistí skla a zrcadla. I já kdysi do vody dávala lžíci škrobu na mytí oken. A pak už žádná Okena apod. Jen stáhnout stěrkou. A je pravda, že tenký filtr škrobu nedovolí tolik usazování prachu, či co jiného....A okna byla déle čistá.


A takových nápadů je v knížečce i na Instagramovém úču u Kateřiny víc a přibývají.
Já si k balíčku Komplet ještě přidala levandulovou esenci, tak jsem na byt provoněný úklidem hodně zvědavá, hihihi.
Ne že by to u nás jinak nevonělo.
Každý máme nějakou voňavou dětskou vzpomínku, já třeba vůni leštěnky Diava na nábytek na Vánoce. Jindy mne to nejak nepřišlo, ale jedno ke druhému....zima, Vánoce, vánoční vůně Františka no a ta Diava, hihihi. 

Pěkný začátek týdne všem.
💖💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...chvíle klidu

 před příjezdem dcery s vnukem. Nebudu o víkendu sama..... Dopletla jsem včera  přízový svetřík  Peacock Tee , ale budu ještě připlétat cca ...