čtvrtek 24. března 2022

...chladna zrána,

 ale po poledni teplo až až. 

Včera jsem byla se Simonkou po obědě, po školce, vyzvednout její nové botky v Zásilkovně. A hned je vyměnit za ty kotníkové, které měla na sobě.... A pak na Magistrát, tam se k nám přidala dcera s Ondrou, byli spolu zařizovat nové pasy. Potom na mls a dvě deci a každý pak do svého domova. Já byla ještě cestou v Zásilkovně  u nás pro větrovku na výlety, hihihi.

Večer jsem dodělala ponožky panu Há a připravila se na další. A jen tak mimochodem, Vlněné sestry spolu  s Petrou Machovou Kouřilovou=autorka návodu na ponožky, které teď pletu= připravily první český MKAL, návod jsem si už koupila a přízi mám taky. Samozřejmě od VS před časem koupenou, Lang yarns Jawoll. Jsem na to zvědavá......


A večer jsem si ještě koupila novou knížku.
Další od Julie Caplin, už osmá. Neškodná romantika, v těchto časech pro mne velice žádoucí. Vždycky s nějakým receptem, popisem krajiny a řešící citové vazby a vztahy....


Ráno jsem umyla okno zvenku na balkoně, připravila truhlíky, balkon umyla a dala posezení. Ne, že bych si myslela, že už bude JEN hezky, ale každý den chci udělat nějakou "úklidovou  práci. Aby toho nebylo najednou moc.

Dneska k obědu květák 100x jinak, hihihi. Dneska s nějakou asijskou příchutí a rýží. Minule jsem dělala obalovaný v trojobale, jednou ve vinném těstíčku, předtím na mozeček s vejci a ještě předtím jako kari. A pak uvidím, co se ještě vyvrbí a na co budu mít dneska chuť a náladu..

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...