čtvrtek 10. března 2022

...dneska jen

pár záběrů ze včera.

Vyzvedla jsem Simonku ze školky a šly jsme celou cestu až domů na Lazce pěšky.... Tak jen pár momentek/nepovedených i povedených...z cesty.

https://cs.wikipedia.org/wiki/Chrám_svatého_Gorazda_(Olomouc)




Vlevo Ondrova škola, v dáli špice od https://cs.wikipedia.org/wiki/Klášter_Hradisko. No v dáli, o ulici, řeku Moravu a kousek louky dál.....


Cesta dopadla dobře, obě jsme měly od studeného větru červené tváře, na sluníčku teplo, ve stínu chlad i vítr je ve stínu chladnější..
Doma čekal Ondra, už se prý bál...kde jsme. A potom přišla i dcera. Takže jsme povídali, ona vařila a já jela zase v 18 domů.....

Jinak dneska zase po obědě pro Simonku, pak s ní k nim domů, zeť už by měl být doma z nemocnice. Potom odvedu Ondru na "oslavu" narozenin kamaráda a pojedu domů. Dcera ho vyzvedne cestou z rytmiky se Simonkou....hihihi.

A ještě něco na počtení a pokoukání.

Blog o šití patchworku, mladá rodina, která z Ameriky přesídlila do Holandska, po velké rodinné tragédii/smrt dítěte. Nabrali tu novou sílu a v Evropě se jim líbí. Sleduji jí už dloooouho.
💗

Zase něco háčkovaného, srdce se sněženkou u Babi Lenka
💙

Jarní rukodělné práce - věnec z buxusu a pá slov u https://fotodasaf.blogspot.com
💚

Další pelmel pohledů do skandinávského života ženy...úklid, vaření, praní, taková ona už je....


💛

Včera jsem na Instagramu https://www.instagram.com/hami.mommy/?hl=cs četla/překladač,neumím korejsky....že se v bytě vyspí už jen jednu noc.... Takže už by měli být přestěhovaní do nového, mám pocit domku. Poslední video ze starého bytu, vaření a nové nádobí ???


💜

Dneska dočteny oblíbené blogy a videa...A můžu zase začít od začátku, hihihi.
Při sledování svých oblíbených "virtuálních přátel" nemyslím na to, co se v Evropě děje, ani na to, že kovid ještě není pryč....

Jdu uvařit panu Há brokolici v páře, doplněk oběda... Ještě spí.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...