neděle 27. března 2022

...nedělní odpolední

 špacír s dětmi.

Parkovaly jsme u Šantovky a děti na koloběžkách využily mírný terén  cyklostezky na valech okolo řeky Moravy k pěkné projížďce. A my za nimi ......




Člověk by neřekl, že je městě, to je, víceméně, vlevo....

Pak ještě na chvíli na dětské hřiště a já jsem momentálně pár minut doma.

Moc pěkné video o pletení....u sestry v Austrálii.


A ještě jedno s přípravou Bento boxu/manželovi do práce. Ukázka starostlivosti/mnohdy naučené poddanosti japonské ženy. Jiný kraj, jiný mrav. Ráno si přivstane a vaří čerstvé jídlo muži do práce....


Ne, že bychom se MY/Češky o své muže nestaraly, hihihi.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...