úterý 22. března 2022

...modré nebe a slunce,

 slunce, slunce, ale i chladný vítr. A ve stínu je zima.

Včera jsem vyzvedávala vnučku ze školky, odvezla jí k nim domů, pak chtěla na koloběžku. Tak hodinka s ní venku a potom domů.

Podél řeky Moravy, v dáli Klášterní Hradisko, na některých fotkách jsem i já/stín...






Včera jsem chtěla ještě dodělat špičku ponožky, sešít, ale zvolila jsem jiný postup a každá ponožka byla jiná. Tak párání a dodělám to dneska, za denního světla.

Dneska čekám balíček, taky nákup Rohlik.cz a okolo třetí hodiny pojedu pro vnučku a vezu jí na "zpívání" a pak domů. Doma u nás budu až večer.

Slíbila jsem návštěvy na jiném kontinentu než Asie, ale nedá mi to, uložím si sem jedno japonské video se snídaněmi, ale já bych to klidně mohla mít k obědu, oni dělají tak bohaté snídaně....myslím ty japonské ženy....


A ještě jedno korejské se čtyřmi návody na nakládanou zeleninu.


Tak zase jdu, volat mojí mamince, pak vaření oběda, potom nákup a balíček, pak pro Simonku.....

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...