středa 2. března 2022

...březen, za kamna

 vlezem....

Je sluníčko, ale docela mrzne, u nás v Olomouci holomráz.

Dneska jen domácnost, včera jsem nastřihla softšelky pro Simi, tak bych je chtěla odpoledne ušít.

Po ránu jsem byla na YT a koukala, kde je co nového, na mých oblíbených.... A tady nejčerstvější vaření, dneska udělám to první/papriky a místo krevet krabí tyčinky a rýži k tomu... A zítra bych mohla udělat i to druhé, mám ještě v lednici batáty, z těch by to taky šlo.... A ani háčkování srdce s andělíčky nevypadá špatně.


V neděli měla Krampolinka nové povídání u klubíčka a nejen o nich. Dovybalovala ještě balíčky z www.joom.com, spoustu věcí na "tvoření", jak říká vnučka.


V neděli se taky objevilo nové video u "divoké dívky" Wild girl , hihihi. Zpracování vepřového masa, sníh v Číně a její sněhulák/medvídek.


A ještě jedno povídání z neděle, tentokrát Andrea z Fruity Knitting, ještě je u sestry v Austrálii.


Bude 10 hodin, můj čas na volání mamince na severozápad...

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜









2 komentáře:

  1. To jsou zajímavá videa.Také často koukám na Youtube,ale včera mi hodně vypadávala.
    Dnes to platí doslova.Za kamny rozhodně zůstávám,ráno bylo bílo a nadále sněží.
    Milko,měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za návštěvy u mne....Hezký den všem.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...