pátek 11. března 2022

..konec týdne

 plného radosti, že jsem s vnoučaty a víc i s dcerou.

Minulý víkend jsem došila softšelky pro Simonku. Ani jsem je nevyfotila, jak je mým zvykem. Tak už v plné akci, při oblékání ve školce.


Včera jsme spolu jely ze školky pro změnu busem až k Hradisku, odtud jiným do Lidlu u šišoidu/hihihi. Koupit mámě Miladě kytku, nějaké ovoce a mlsky a pěšky k nim domů.


A když přišel Ondra ze školy, dovedla jsem ho do https://www.krokodylek-olomouc.cz na oslavu spolužáka. Dcera zatím jela se Simi na rytmiku a pak ho vyzvedla. Prostě plný život má ta moje holka.....
Zeť už je z nemocnice doma, ale ještě práceneschopný....
Toto nevýrazné předměstí jsou Lazce a žlutá budova je Krokodýlek. A na první fotce se choulí Hradisko za stromy.



Jinak se dneska nic moc dít nebude, vaření, úklid, přišel nákup z www.rohlik.cz, od každé věci trochu, byla jsem ráda, protože tohle bych najednou nenakoupila a neodvezla domů v kolečkové tašce. 
Za chvíli budu volat mamince....
A taky budu trochu lenošit....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...