sobota 26. března 2022

...trochu opar,

 ale jinak pěkně bylo i dneska dopoledne.

Byla jsem s dcerou a vnoučaty v Litovelské Amazonii . Koberce sněženek, bledulí, začíná medvědí česnek, jedné prvosenky jsem si všimla, za chvíli začnou cibulovinky střídat sasanky.


V lese je spousta polámaných stromů, i jen vrcholků, vyvrácené smrky s velikými koláči kořenů.














Na oběd jsme se zastavily v restauraci v Sobáčově. Plno lidí....
Potom na hodinku všichni k nám, zůstal tu ale jen Ondra.....

Klidný večer všem.
💗💙💚💛💜


1 komentář:

  1. I’ve just discovered your blog and am enjoying it very much. These snowdrops are so beautiful.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...