pátek 18. března 2022

...poslední pracovní den,

 jakoby se nás to týkalo, ale vedeme to v patrnosti.

První dva dny týdne vyzvedávání vnučky ze školky, je pěkné být s nimi. Třetí den jsem se odměnila a byla na setkání toxiholek u Uršuly. Bylo to fajn, hodně jsme podrbaly živé, mrtvé, děti a výlety....😆Naše kolegyně v Ústí měly slezinu minulý týden. Až bude teplo, budeme chodit i na "zahrádky".

Včera nákup, spíš kvůli cestě do Zásilkovny pro bundy pro děti, které jsem objednala u https://www.drexiss.cz. V pondělí objednáno, ve čtvrtek vyzvednuto. A to to šijí podle objednávek.

No a dneska, v pátek, úklid, vaření atd. Psala mi Uršula, že to samé dneska už dodělala, navíc oproti mně ještě žehlila. A teď se odmění něčím dobrým na balkoně/má zasklený. Takže tak. Poslala jsem jí odkaz https://overenorodici.cz/cz/detail-mista/p1354-litovelska-amazonie-okres-olomouc , který mi poslala dcera, chceme tam jet příští víkend. A Uršula tam jede se svými mladými a spolutchýní zítra. Tak aby věděla, kde je občerstvení, hihihi.

Dneska zase rozdám pár duhových srdcí. Tento týden mě dost zaujala Monika Brýdová, aktivní žena.... Měla svůj internetový obchod s veškerými pomůckami na tvoření, pořádala kurzy, ale protože onemocněla/závažně, tak ukončila činnost. Ale už je líp, tak zase tvoří, inspiruje nejen manuální schopností, ale silou a vírou v dobré časy....Někdy je její humor až trochu černý. Ten, kdo sleduje/sledoval nápady s Petrem Rychlým v Loskutákovi, tak jí zná....

                                                                                  💗

A další šikovnou paní učitelkou je mannonka , která momentálně neučí a věnuje se nemocné dcerce. A synovi a manželovi, samozřejmě. Plete, šije.....Je mi moc sympatická a obdivuju jí....

                                                                                   💙

A ještě nějaké to video, ať zase vidíme něco nového ve světě. Korea. Jaro, vaření, malování dětského pokoje, mě zaujala rýže v kimči, něco jako rizoto.


💚

A teď skokem do Číny. Taštičky z těsta s jedlou chryzantémou , taky jsem jí jednou zasila, i květy byly pěkné.... No a samozřejmě třetí povolené dítko/v Číně, po dvou holčičkách kluk... A jak mu všechno jde v 15ti měsících !!! A jí už taky všechno, i kořeněné. Je kouzelný.


💛

A když už jsem tam dole, tak ještě Tchajwan.
Nákup na trhu, příprava dvou omáček z feferonek a česneku jako základní surovina. A potom vaření s těmi omáčkami.
A poslední věta videa : Jaro je skutečně tady....


💜

A příště navštívíme zase jiný světadíl....

Klidný páteční večer všem.
💗💙💚💛💜







Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...