pondělí 28. února 2022

...poslední

 únorový den..... Jak ten čas letí.


Zase jedna připomínka letícího času. Tenhle klučík/Vincík se přeci nedávno narodil......OK. Takže zase jeden podcast od sester....


Další pokračování cesty okolo světa....https://www.svetuvstric.cz/blog/jak-to-vid-normln-lovk-.

Včerejší večeře u nás, pomazánka z avokáda, byla moc dobrá.
To byly věci ze včerejška a ještě něco nového.

Jedno povídání. Vlog  Svět podle Katky.....


A na konec ještě připomínka na Michala, který už zase točí. Po přestěhování z Kalifornie na Floridu. V jeho příbězích/ procházkách na Instagramu čekám, že na něj někde vyrazí krokodýl.....


Dneska je to trochu zmateční příspěvek. Chtěla jsem psát včera, ale nakonec jsem to vzdala a místo toho jsem popila víno/dost. Přiznávám, že z lítosti nad poslední zprávou z Ústí, můj šéf už s námi na tomto světě není....RIP......


Staré foto, "tvrdé jádro" toxikologie, chybí jen Eva, ta už byla, jako první, v důchodu. Jako na potvoru jsem tuhle fotku našla při mém lednovém štrachání a hledání něčeho úplně jiného....a poslala jsem jí všem přes WhatsApp.....
Já jsem první zleva stojící.

Prostě dneska na nic jiného nemám....

Klidný den všem.
💗💙💚💛💜
















Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...byla jsem zvědavá,

 jak můj oblíbený autor historických románů  Vlastimil Vondruška  píše o současnosti a budoucnosti....Tak jsem si koupila knížku/elektonicko...