neděle 5. dubna 2020

...trocha inspirace

pro mou novou kuchyni....


Já vím, trochu moc puntíčkářské, ale například na pánve je to docela dobrý nápad, neodřou se navzájem, jsou pěkně "na stojáka" a papír se dá vždycky po čase vyměnit.
Jediný problém pro mne je, že pořád přebírám, CO přestěhujeme, mám pocit, že mám všeho MOC. No, dvě domácnosti jsou znát a to toho spousta zůstala na domku.
Taky se mi líbí ty roztahovací podpěry poliček, no a teď jsem si vzpomněla, že jsem na domku nechala ty vsouvací drátěné poličky v kuchyňských skříňkách......... Je toho víc, ale to nevadí. Třeba tam v bytě bude linka, do které by to nešlo, hihihi. Koupila mi je dcera v Ikea. To bylo tou rychlostí prodeje, mohli jsme tam spoustu věcí nechat a já, naiva, myslela, že budeme brzy v Olomouci.....Jenže byrokracie je zdlouhavá a k tomu ten virus.....

 Tak ještě něco zdlouhavého....Já bych to tedy nedělala, ale někdo trpělivý asi zaplesá.....

Palačinkový dort....

My s panem Há sedíme doma na zadku, venku je sluníčko, ale ve stínu chladno. Lidi už se zase objevují, a postávají ve skupinkách před domem, slyším dětský křik, aut je před domem méně než  bylo teď obvyklé, asi jeli všichni do lesa....A už zase slyším lítat helikoptéru / zdravotnickou / a i malé letadlo z ústeckého letiště ????

               No uvidíme, jaké budou "přírůstky" nemocných, po slunečném víkendu......

                                                    Klidný zbytek neděle všem.
                                                          💗💙💚💛💜

1 komentář:

  1. Milko,tak vás čeká stěhování.Kdysi mě takové akce bavili.Ne třeba zrovna stěhování,ale třeba jenom nějaké stěhování a změny v bytě.Změny nás čekají až se syn za necelé dva roky vrátí k sobě do baráku.Tak budeme zase měnit byt,jak to bylo než tu s námi byl.Sedíme taky doma.O víkendu nemá cenu někam jet,stejně je tu všechno zavřený,ale aspoň někde kousek do lesa.Je to všechno,jak zlý sen.Měj hezké dny a opatrujte se všichni

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...