čtvrtek 23. dubna 2020

...dočetla jsem

Krásu noci od Niny George a jsem nadšená....


Minule jsem psala o její knize Přístav naděje. Ta se mi taky líbila, ale jak jsou v textu nadpřirozené věci, druidové a trochu červenoknihovnové děje, zařazuji si je v hlavě do "romantik"...
Ale Krása noci je jiná. Víc o nitru ženy, o jejím neklidu, touze žít bez stereotypů, o vlastním rozhodování nad životním osudem....klidně po boku muže. Ale víc "rovnoprávně"...

Martina F. napsala do komentáře pod nabídkou knihy....a plně s ní souzním....
MartinaF
12. dubna
Nebylo to snadné čtení. Zpočátku jsem se knihou těžko prokousávala, nevěděla jsem, jak bude autorka příběh vést, kam směřuje hlavní hrdinka Claire. Po přečtení musím konstatovat, že to byl krásný příběh o hledání sebe sama, pochopení své podstaty bytí i nalezení životní rovnováhy. Ale jsem psychicky vyšťavená a potřebuji něco oddechového, klišoidně romantického a veselého. Tady se totiž ani jednoho nedočkáte. Pokud máte rádi náročnější literaturu, jděte do toho. Já si musím dát pauzu, než se pustím opět do něčeho podobného.
                                                      💗💙💚💛💜



1 komentář:

  1. Milko,děkuji za tip,asi by se mně knížka líbila.Já jsem dočetla čtyři z knihovny a ráda bych si zašla pro nové a snad už knihovny otevřou.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...