neděle 12. dubna 2020

...taky bych

chtěla jít s vnoučaty na hodinku do lesa.....za domem a bez lidí.....
V roušce, klidně, bez lidí.....kol, bruslí, partiček na výletě.....

Jako Dva tátové. Protože s dětmi se na chvíli ven musí....
Když jsou k tomu podmínky, samozřejmě.


Trochu mi to už leze na mozek...Ta karanténa. Ta omezení.
Jsem zvyklá v hezkém počasí být na dvorku nebo zahradě....Nebo jít těch 300 m za mou maminkou. Pak se vracet domů a koukat, co mi pokvete na zahrádce.....Joj, to je tedy hrůza, nějak na mne padlo i to "prodání".....


Slyšela jsem venku rámus, šla jsem se podívat z okna, na procházku, hihi.
Kupa dětí na hřišti, kupa lidí sedících na schodech proti našemu domu.... Paní sousedka, kterou vidím jednou do roka "naživo", jde o francouzských holích odněkud....Asi byli s pánem na procházce se psem. No to mi hlava nebere.....Přísahám, že loni jsem jí viděla 2x, jednou nastupovala do auta...a podruhé jsem jejich auto viděla vedle kadeřnictví vedle našeho domku....Ona byla moje učitelka na ZŠ. A taky to jsou oni, kdo pustili ve vsi / u kadeřnice / zvěst, že "to" prodáváme. Pán, při venčení psa, mluvil s panem Há.....A já měla několik telefonů ještě před vyhlášením realitního agenta....Nevadí mi to, bylo to rychlé. Ale momentálně mě bolí i to, když třeba na Instagramu vidím kvetoucí srdcovky...To je ale taky tou karanténou a naší situací jednou nohou nakročenou do Olomouce a druhou stojící v Ústí...A nic moc nemůžeme dělat, zatím.

Hezký večer všem.

A děkuji za dodržování karantény nás všech....
Jsem stará a bojím se o svou budoucnost.
Ale shlédněte statistiky, mrtvých seniorů je cca 26%, stejně jako mladých a ještě mladších....
Tak pozor všichni, sluníčko nám pak při nakažení nepomůže, naopak.....


💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...