úterý 21. dubna 2020

...snad poslední

ověřování podpisů a už vše na dobré cestě. Teď už záleží jen na kupci, jak rychle si vše vyřídí. I data prodeje garáže odnesená, tak uvidíme....

Venku krásné slunečné počasí, po ránu ale docela chladno. Sobotní déšť popostrčil pupeny na stromech k rozvinutí a už zase začíná všechno zelenat....A Milešovka je jen taktak vidět.


I stromek, který vypadal suchý, se pěkně vyparádil.....před vchodem.....


A ještě jeden pohled na Krušné hory, musím si to užít.....


Včera byl rodinný významný den, naše vnučka měla třetí narozeniny....
Hodně zdraví naše holčičko....


Ach jo.....fňuk, že jsem daleko......

Dopletla jsem Emilianu, začistím, ale blokovat nebudu. Půjde, holka zlatá, do krabice, připravené na stěhování. Byla by pak stejně celá zmačkaná, tak to nechám až do Olomouce.


Zdraví mi zatím slouží dobře, kupodivu, ale moje nachlazení před kovidem mě naučilo být víc doma. Takže MOC nestrádám. Doma se vždycky něco na práci najde.

Zase jsem se inspirovala u Lucie a mám ve svém bločku připravený odkaz na film Lady Bird.....


A včera jsem večer nakupovala e-knihy, takže mám, co číst.
Přístav naděje od Nina George a ještě jednu další. Změna je život. Mám přečteno jen pár stránek, zatím, za mne, OK.


Vytiskla jsem si koupený návod na svetřík Linho, který budu plést pod vedením Vlněných sester příští týden. Přízi mám koupenou, vzorek na počet ok proveden, tak můžu začít.

Dneska nevařím, jen ohřívám, zase budu muset zítra, segedýn, který jsem slíbila panu Há minulý týden. A sobě květák. V obchodě jsem málem omdlela, hlávka stála 99,0 Kč. Ale co, najednou ho nesním , hihihi.
Chtěla jsem ještě kapustičky, ale ty neměli. Asi je doba "vařivá".....

Jdu.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...