sobota 25. dubna 2020

...konečně jaro,

né léto.....

Zvláštní pohled na Krušné hory, trochu to splývá s mraky, ale pokusila jsem se přitáhnout to blíž. Tady stín, na kopce svítilo ráno slunce, v současnosti je ale pod mrakem.


Dva záběry z pošmourné Tisé. Byli jsme s panem Há  mojí mamince na nákupu, ve městě, pak jsme jí to odvezli, včetně léků, které jsem vyzvedla už v pondělí.


Jeli jsme okolo domku, mladí boří, bourají, pokáceli stromy...Prostě pracují. Jen náš letmý pohled....

Už jsme zase doma ve městě, pan Há sedí v pokoji a čte si, já chystám oběd a čtu si blogy....

Hezký klidný den a zdraví všem....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...