pátek 10. dubna 2020

..je pátek, první velikonoční svátek,

rozuměj první volný pracovní den. My ateisti.....
I když nám už je to jedno, jako všem seniorům. Kromě těch pracujících důchodců.

Včera jsem upekla dva plechy perníčků, měla jsem kousek těsta v mrazáku od Vánoc. Pracovalo se s ním moc pěkně, perníčky jsou chutné jako z "čerstvého" těsta.


Pohled na oblohu na východě....V našem případě směrem do sídliště.


A můj obvyklý pohled na západ. Tedy přesněji jihozápad.
Jestli to chápu dobře, podle map a slov dcery, a snad mám pravdu, v novém bytě bude ložnice taky na východ a pokoj s kuchyní na jih, jihozápad. A taky pohled ne do sídliště, ale na pole a přírodu. Pominu-li OBI přes ulici, hihihi. Ale ze sedmého patra uvidíme dál...... Jsem zvědavá, jestli jsem to trefila, hihihi.


A zase zpět k nám....
Pohled na Krušné hory a oblaka.


Na stromech začaly rašit pupeny v lístky, ale přes břízu je ještě vidět Milešovka. Několik dní, než se strom opravdu zazelená.


Není úplně jasno, dokonce se má počasí zase pokazit a mrznout.
Uvidíme.

My jsme doma, v klidu a teple.
A snad se vyhneme nákaze, ráda bych měla okolo sebe dceru s rodinou, mou maminku, sestru, synovce....
Ale jsem rozumná a vlastním takové vymoženosti jako mobilní telefon a třeba Skype....
Doufám, že jako já smýšlejících je nás tu většina.....
😀😂😌

Tak budu v klidu doma....
A budu dělat pár drobných věcí tu i tam.....

Klidný pátek všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...