neděle 26. dubna 2020

...podmračená neděle

vyhovovala mému plánu.....Zase jednou pořádně uklidit v bytě. Ale přemíra krabic a věcí nás s panem Há pěkně vypekla. Pořád všechno přesouvat, stavět nové "komínky" a tak vůbec. Ale je to za námi. Možná už jen jednou větší úklid....
Venku je chladněji, ale občas vykoukne slunko, prostě jarní den. Jen to sucho...
Taky jsem se donutila vyfotit náš poslední dárek naší tříleťačce....Až přijedou....

Přišel balíček od Rosy Mitnik, krásné šatičky, na které jsem měla už delší dobu zálusk. Balíček byl bez poštovného a jako dárek pěkná rouška / ústenka, jak já říkám a pan Há slyší účtenka.... /.


V krásném balíčku, děkuji RM....

Před několika lety / bohužel už lety /, jsem se u ní inspirovala s šitím organizérů. Našila jsem jich určitě 40, ale sama nemám žádný. Dostala jsem od dcery batoh, je jen s velkou kapsou, tak jsem si chtěla ušít takový větší, A4 na výšku, ale zatím jsem se k tomu "nedokopala"...Prodej domku, garáže, bytu, příprava stěhování a virus a vše, co s ním souvisí..... I ten náš vyšší věk a strach.....
Tak snad v Olomouci, až bude hotovo....To už mám v plánu polštářky....do konce školního roku ????
No nevím. Tady na to nemám chuť a navíc už mám látky zabalené, sice halabala, ale musela bych všechno vyndávat...
Slyším pračku v konečné fázi, tak se loučím.

Klidné odpoledne všem.
A zdraví....
A děkuji za vaše návštěvy u mne.....
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...