sobota 18. dubna 2020

...nic moc

se u nás doma neděje....
Prodeje i nákupy nemovitostí se pomalu, pomaličku, blíží do finiše....

Tento týden byl ve znamení jen několika málo věcí.

Šli jsme s panem Há do nemocnice na protetiku, v jejich obchodě jsme měli objednané diabetické polobotky pro pana Há. Už měsíc a teď přišly. Než je výrobce ušil, asi.
Tak jen pár fotek z mobilu z cesty od domu...Je sucho, už pár dní nespadla ani kapka vody, vzduch je plný pylu a mě pálí oči a nos....


Pohled na můj oblíbený strom vedle ředitelství nemocnic. Už jsem o něm psala, ve své historii má uvedeno, že ho zasadil novopečený otec u své chalupy, pro své dítě... Otec i chalupa se ztratili v propadlišti dějin a strom je tu pořád....
Takže možná  jeho poslední "živá" fotka z mojí strany. Jestli se do těchto míst dostanu, až se přestěhujeme, to nevím, spíš ne. Cesta za mou maminkou vede jinudy.....


Taky jsem se zastavila v bývalé práci, kolegyně mi našetřily několik krabic na stěhování. S tím, co mám doma, už to asi bude stačit.
Hu, tady teda je herbek....



No a ještě fotka rychleho oběda u TV zpráv, jediných z dopoledne, které sledujeme, hihihi. Kyselo podle bududub z odkládaného kvásku při jeho tvorbě. A palačinky z kimči a chlebové mouky.....



Další den jsem ušila několik "letních" roušek pro děti do Olomouce. Pošlu je až v pondělí, protože jdeme na poštu ověřovat podpisy, tak to sjedeme v jednom.
V pondělí má také třetí narozeniny naše vnučka, narodila se několik týdnů před termínem, bylo to takové holátko.....A teď človíček s vlastní hlavou a názory.....


Dneska je venku trochu zamračeno, takový opar, slunce ale svítí. Včera bylo lépe.....
Ten den jsem brzy ráno jela do lékárny pro léky pro mou maminku, e-recepty poslal na naše  přání doktor mě, možná je to jednodušší. Pro mou mladší sestru určitě /...../. Zavezeme je  někdy v týdnu, ještě nevím kdy.

Dneska nic moc nedělám, jen oběd a pár obvyklých maličkostí. Pana Há bolí levé zápěstí, je nadopován analgetiky, aby přežil.....Znáte chlapy.....Ta jeho tělem putující neuropatická bolest, tak 2x v roce na rozličných kloubech.

Jdu.....

Klidnou sobotu a hodně zdraví všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...