čtvrtek 23. dubna 2020

...jaro je tady,

to mu už nelze upřít....👍
Slunce od rána, obloha jako vymetená.
Dokonce jsem včera slyšela sekačku na trávu !!!

Na dnešek v plánu práce v garáži, po obědě, až tam bude sluníčko.

Takže dopoledne "pro mne".😀
Šátek Emiliana jsem dopletla, tak jsem vytáhla na světlo prokrastinaci... svetřík pro dceru z Malabriga. Tak, snad ho do podzimu zvládnu, teď mne čeká letní Linho....
A snažím se nezačínat nic nového. Protože stěhování na kahánku a okolo mě spousta práce. Ale ty večery, kdy jen čtu, protože TV mě moc nebaví. A taky tam je pořád to stejné. I pan Há trpí opakováním sportovních přenosů, nic nového není, snad zase někdy bude....😁

Prošla jsem v oblíbených na YouTube videa, zase jedno přidám sem.
Už jsem několikrát psala, že mám pocit, že v té Číně snědí všechno. Někdy až na hranici ekologického myšlení. Například na tomto videu doslova omlacují květy ze stromů a pak je upravují naslano, dokonce je dávají do nádob na pozdější upotřebení. Zajímalo by mne, jakou to má chuť, tedy bez toho jejich koření a feferonek. Asi žádnou, je to taková vycpávka ke koření, jako příloha k ostatnímu jídlu ???? No, nevím.
V titulku u videa je psáno....nejlepší způsob jak si uchovat jaro.... Ne, že bych uměla čínsky, to na mne vypustil Překladač, hihihi.😁



A pak jsem si uložila odkaz na háčkovaný šál, má to několik dílů a autorka nám ukazuje háčkování jeden vzor za druhým.... Moc se mi to líbí, takže někdy....


Na tomto videu je vzor 1 a 2, pak jsou další videa, která se ukáží na pravé nabídkové liště....
Třeba se to někomu taky zalíbí a nenarazil by na to....😀😁😂😃😄

Dcera se s mužem a dětmi chystá na chatu, na víkend, v lesích, opuštěné, není tam elektřina, vodu nosí ze studánky...A lidi nevidno. Takže tak. Jeden čas tam nebyl ani signál na mobil, to už se zlepšilo.
Snad se nepletu a kvůli mobilování nám nechodí na vrchol kopce.

Jdu.
Musím zavolat mamince. Zítra jí vezeme léky z lékárny, zeptám se na nákup a vezmeme to najednou.

Klidný den a zdraví všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...duben spěje, neodvratně,

 ke svému konci. Ve středu už bude prvního května. Čas běží jako splašený kůň.... Po chladných i mrazivých ránech zase jarní teploty okolo 1...