pondělí 6. dubna 2020

...nesmím koukat na tv,

starost o život jednotlivce i národa se zvrhla v předvolební boj.....

....jaká skupina lidí by měla dostat kolik peněz....a kolik....samozřejmě bezúročně od státu.....
....už se bude moct chodit do hospody?.....
....dojala mě tiskovka, kde pan Hamáček odpovídal na otázku jedné paní, jestli v pondělí budou moct jít kluci / = i muži všeobecně / šupat pomlázku po okolních vesnicích.....
....a pod. otázky,....

Je vidět, že se u nás nic moc neděje....těch pár mrtvých /.... /, stejně to jsou hlavně senioři. Už aby se mohlo do hospody a po nákupech.....

To není moje myšlenka, to vyciťuji z TV, komentářů redaktorů, politiků, lidí z davu....Jen abychom se nemýlili a ono to po povolení, zvolnění...., prudce nevybuchlo a nepostihlo všechny věkové kategorie !!!!

Ano, jsem opatrná a mám strach. O sebe, o pana Há, o mou maminku, o svou dceru, její rodinu, o....

A dost.....

Tak takhle tady od rána svítí slunce a nebe je jako vymetené. Jen slabý opar....


Pletu šátek Emiliana, KAL u Vlněných sester. Jen nevím, jaká druhá barva....


A čtu si, k obědu česnečka a placky s mákem.


Klidné pondělí všem.
💗💙💚💛💜

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...