neděle 25. března 2018

.../46/

Dobré ráno, byť o dneska hodinu dříve....achjo.
Venku pod mrakem, když jsem šla na nákup, byla namrzlá auta i okraje chodníků.
Teď to vypadá spíš na déšť ze všech stran. Taky to pociťuji na svých kloubech, tu změnu ze zimy do jara. Prý je náročnější, než potom z podzimu do zimy. Nevím. Moje levé rameno taky nic moc, i když už je to dneska lepší.
Musí to být lepší, protože na každý den příštího týdne mám svůj plán....
A na papírku se mi začaly zase kupit potřebné věci....kvasnice, sultánky, mandle do bochánku....Prostě jeden si všechno nepamatuje. A ještě nějaká vejce, nejlépe bílá, ale o ta je boj.
Už mám vyfoukáno několik vajec a chystám se je s Ondráškem barvit...
Jinak pomalu končím se šitím, tedy před Velikonocemi.

Ušila jsem Simonce první zástěrku, oboustrannou, na rameni na druky. Snad se bude líbit.


Pan Há mi udělal střih podle obrázku A4, mám dvě velikosti, tahle je menší.

Dneska jen domácí práce, vaření , pak možná nějací zajíci či ptáčci z látky.
A chystám se na film, co dostal Oscara  jako nejlepší film za minulý rok, Tvář vody
Knihu ani film jsem ještě neviděla/nečetla/, recenze +- . Tak uvidím. Je pravda, že Američani jsou dost nevyzpytatelní v udělování cen. A milují šťastné konce i tam, kde je to dost nepravděpodobné. Kde mi, Evropani, říkáme...a co asi tak bylo dál.....hihihi. I když Tři bilboardy od....se mi tedy moc líbily...


Tak to jsem zvědavá. Asi si to pustím, až si pan Há půjde dát šlofíčka po obědě, tyhle "fantasmagorie" ho moc neberou / jeho slova..../.

Jdu.
Vařit.
Hledat látky na ptactvo.

Hezký volný den všem.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...hezké Velikonoce všem....

*obr. z Pinterestu