pátek 9. března 2018

.../38/

A už je zase pátek, dneska večer přijede zeť, zítra pojedeme k brababičce a v neděli cesta do Olomouce.
Ale ještě jsou tu....

Roste, roste, zlobí...brouček můj....


Dcera cosi řeže na desce na přestěhovaném stolku za dveřmi v pokoji, malá se jí motá okolo nohou....


Nově ušité tepláčky, velikost 80, ale jsou jí momentálně akorát, další jsem musela střihnout větší. Dcera je dobrá dcera své matky, už mě u stroje zastoupí....


A tady moji miláčci všichni,/ včetně větších tepláčků.../. Musely se v náručí mámy vystřídat, O. vyžaduje vše, co se děje se S.


Včera tu měla dcera kamarádky z gymnázia s dětmi, popovídaly, pochlubily se....a byl večer. Dneska šla dcera s dětmi na chvíli k sousedům, mají děti jen o maličko mladší než jsou naše vnoučátka.
Tak je tu chvíli ticho.
A to se O. moc nechtělo, trvá mu to déle, než si zvykne na cizí prostředí. Ale pak....

Jdu si mýt vlasy a podívat se na poštu a blogy. O ručních pracích se mi ani nezdá....

Hezký večer, i celý víkend, všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...