sobota 17. března 2018

.../40/

Březen, za kamna vlezem......
Snad nebude platit i ta druhá část.....duben, ještě tam budem.....

Zapadaný parapet jsme tuto zimu moc neměli.


A to jsme všichni čarovali, aby už bylo jaro.


Pro tuhle kytku jsem, náhodou, našla ideální místo, kde nádherně roste.


Přešla jsem v bytě na východní stranu, lidi spí, poprašek netknutý. Pořád drobně sněží a je -6.....


Takže tak....

Dneska tedy poklid domácnosti, k obědu bude pečená treska a batáty, zeleninový salát. Asi něco upeču panu Há, když budu zapínat troubu....spořivá důchodkyně.
Pan Há "přežil" mou nepřítomnost dobře, ale pak se tak těšil na můj příjezd, že vyluxoval a uklidil celý byt a hnul si zády..Tak mi tady "marodí" a posténává. Pohekává.
Beru to s klidem, co naděláme, věk je tady. On se s tím ale špatně smiřuje, inu, chlap.
Konec o něm. A co moje ruční práce? Nic moc.
 Mám rozdělané ponožky, jednu O. a jednu S. To je kvůli velikosti, obě měly být S. ale vloudila se matematická chybička. Nevadí, už jsem jednou  pletla návleky na ruce vícekrát, protože jsem udělala dvě levé, hihihi. Jak jsem byla "rozjetá, udělala jsem palec na stejné straně.
Seberu poslední vyprané prádlo, chystám se i na šití, ale pomalu, pomaličku...

Hezký zimní den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...