čtvrtek 22. března 2018

.../44/

Tak mě napadá, že jsem sice 20.3. psala o prvním jarním dnu, ale ani ťuk o tom, že našemu miminku Simonce bylo v ten den 11 měsíců. Dneska dopoledne byla plavat. Asi spí v kočáře a nebo už jsou doma....

Já dneska došila druhé softshelky pro Ondráška, ještě jsem stačila nastřihnout jemu i S. tepláčky a pomalu půjdu vařit. Dneska šunkafleky.


Barvy jsou takové vybl...., ale nezapla jsem blesk a venku už je zase pošmourno.
 Včera odpoledna jsem byla na malém nákupu a pěkně to fičelo. Vzala jsem si na sebe jen bundu, ale kabát by to sneslo.
Dopletla jsem O. ponožky a pletu druhou S. Množství vlny se obr klubka ani nedotklo. To tedy bude ponožek. Mám radost, že dcera nechodí doma bosá a užívá si těch několik párů, přibudou jí další, postupně. Sama sebe obdivuju, na předposlední vánoce jsem jich napletla 22 párů a nějak se do dalšího velkého pletení nehrnu, ani zatím nechystám. To bude dobrá činnost na domek v létě, pod slunečník. Až budu sledovat dětičky v bazéncích.
Jdu vařit.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...