čtvrtek 15. března 2018

.../39/

Tak jsem doma.
Už ve vlaku se mi stýskalo....ale doma zase čeká  pan Há....

Bylo to pěkné...v té Olomouci u dětí....

S O. na plavání.


Každý den venku....


Ve městě....Zase jiný pohled na Olomouc, ne pořád jen Horní a Dolní náměstí.


V Masných krámech ještě zavřeno, jsme prostě ranní ptáčata....


Přes náměstí na první kávu....a první dceřini známí....


Pokus o koupení nosní borátové masti, podle paní lékárnice "asi krajová záležitost"...nojono, tak dojdu v Ústí do lékárny v poliklinice....
Ale dveře mají krásné...


Za 5 dní  je jí 11 měsíců, všude se staví, zpívá si svou řečí, brebentí, prostě je krásné miminko....
Taky ráda krmí babičku, naštěstí jen okurkou....


A ještě chvíli koupání v kyblíku....


Moje ranní cesta do školky, ta zepředu a zezadu...Až se olistí keře, nebude na hrací zahradu vidět.


Přes řeku je vidět "mrakodrap" u nádraží.


A tady vystupuji z autobusu při návratu ze školky. Začalo pršet, byla jsem, samozřejmě, bez deštníku.
Domů jsem přišla pěkně zmoklá. 


Pak už jsem balila, hrála si s malou, oběd, rychle pro O. po obědě ve školce a na nádraží....
Potom cesta v temné krajině do Prahy a trochu méně tmavou krajinou do Ústí....Celou cestu byly totiž temné mraky a když k tomu přidáme hnědou zem, stromy bez listí, bylo to i trošku depresivní. Dost. Tenhle čas mezi zimou a jarem nemám ráda.  Bez sněhu se odhalí všechna tajná ošklivá zákoutí...a všimla jsem si hodně popadaných stromů okolo trati. Zajímalo by mne, KDO to uklidí....

Teď běží stroje / pračka, myčka /, za chvíli půjdu vařit. Venku je chladno, jen 2 stupně, honí se mraky a má se ochladit...Snad i sněžení ??? No nevím.

Jdu.
Kromě vaření i maličko ručních prací a rozmýšlení nad šitím. Mám toho v plánu dost.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...