středa 7. března 2018

.../37/

Nějak utekl týden a byla by chyba napsat, že ani nevím jak.
Mám tu děti, tak to je dostatečně zaplněno a ještě rychleji to utíká.....

Všude hračky, oblečení...


Včera dopoledne ve městě a tak začal padat sníh....


A zase hračky....


Na dvakrát jsem ušila softshelky na jaro.


Asistence při vaření....


A dneska na chvíli na boby...už je to ale těžké a mokré, všechno padá se stromů a vánoční idylka z večera pomalu končí.


Jdu pomalu vařit, nebo spíš ohřívat všechny "zbytky" vařeného jídla z lednice.
Pan Há šel na procházku a pro Vlastu pro prababičku.
Tak zase za nějaký čas na chvíli.

Hezký den všem.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...dneska mě žebra

 bolí hrozně, asi se přidala i zpětná změna jara k zimě.....A vstavala jsem levou zadní a ještě asi nebyla moje, hihihi. A vůbec k lepšení n...