středa 21. března 2018

.../43/

A je tu jaro. Od včerejška od 17,16 hod. To jsem seděla s kolegyněmi a přáteli toxikologie v hospůdce.

No a pak, už cestou z města domů na sídliště na kopci padal drobně sníh. Padal a rozpouštěl se na mokré silnici a chodnících. V noci ale fest sněžilo, je zase bílo, i když to nebude mít dlouhé trvání. Sluníčko pěkně svítí a i přes mráz to odtává.

Cestou do hospůdky jsem se zastavila v https://www.m-latky.cz, dokoupila modrý náplet v metráži, jeden softshel a jednu teplákovku. Jasně, šla jsem jen pro ten náplet.
Popovídala jsem si s paní majitelkou, zrovna cosi párala na přehozu, který chystá na patchworkovou výstavu za cca 14 dní v Praze....Prvně nahodila na rám, který má v obchodě, dlouho čekala na jakýsi kabílek....A po vyšití kousku deky se jí to nelíbilo, tak párá, první "řadu", ale je toho i tak dost....Deka je pěkná, z látek effervescence, moje oblíbené....Tak snad to stihne, držím jí palce.

Setkání s kolegyněmi bylo fajn, jako vždycky. A přáteli....., bylo nás tak akorát, abychom se dobře slyšeli okolo stolu.

Teď sedím a čekám, až mi pan Há přidělá dva kroužky na pásek k softshelkám, které tím pádem budou po přišití pásku došité. Musím mít trpělivost, pan Há je pečlivka a je to vůbec můj dědoušek. Ještě, že to nečte....hihihi.

Tak jen pár obrázků mé "roztahané práce" po celém bytě.
Zastavila jsem se taky v obchodě Tiger a koupila keramický ??? stojánek na vejce, jeden sobě, jeden dceři, moc pěkné barevné knoflíky, ještě nevím na co, a voňavá mýdla.
Svíčky vejce mám z Alberta.
Vyměnila jsem na vstupních dveřích zimní věneček za velikonoční. A čekám na signál od pana Há, že je hotovo.


Taky jedny tepláčky pro S., které vyplnily včerejší dopoledne, když jsem neměla modrý náplet na kalhoty pro O.
U obého pak musím přidělat gumu. U tepláčků do pasu, u softshelek do nohavic.


Vánoční kaktus, který se stal i velikonočním, mi začal podruhé kvést v ložnici.


Jdu šít.

Hezký den všem.
A děkuji za vaše návštěvy na mém blogu.....

2 komentáře:

  1. hihihi, aj ten môj kaktus sa zmenil na veľkonočný :-)
    ale to je tak, keď von máme skôr Vianoce :-)
    Milky, si veľká šikulka, to šitie ti ide jedna radosť!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, ale jsou dny, kdy mi to nejde, pářu a nadávám/si/....Hezký den....

      Vymazat

Děkuji za návštěvu a brzy zase na viděnou...

...to bude na

 dlouhé lokte, ta moje léčba zlomených žeber. Vysadila jsem léky proti bolesti, no, zatím nic moc, ale žiju. Pořád spím v polosedě a nesmím ...